Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення товару належної якості впродовж 14 днів. Для оформлення повернення телефонуйте: +380679488430, після цього уточнюємо, чи підходить товар до повернення. Компанія Саян Україна піклується про своїх покупців і якщо товар Вам не підійшов, ми завжди готові його обміняти або повернути гроші. Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не рахуючи дня купівлі, можна оформити повернення товару за умови: 1.Товар, не був у вживанні та не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей; 2.Товар повністю укомплектований і не порушений цілісність паковання; 3. Збережено всі ярлики та заводське маркування. 4. Збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату. 5.Міжне товару впродовж встановленого терміну гарантії. Товар неналежної якості — якщо не відповідає вищеперерахованим пунктам 1-4 поверненню не підлягає. Умови оплати доставки при поверненні: 1. При поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається. 2. При поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума доставки вираховується з покупця. 3. Якщо товар не відповідав опису через помилку продавця, доставку обидві сторони оплачує продавець. Процедура повернення товару Неналежної якості: 1. Зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар Усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту. Повернення коштів здійснюється після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом до відділення Нової пошти. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець. У разі виявлення пошкодження упаковки або товару при його огляді у відділенні Нової Пошти обов'язково складається відповідний Акт та про інцидент повідомляється по телефону, вказаному на сайті нашої компанії.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.