Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаДоставка транспортною компанією Нова пошта здійснюється на відділення Нової пошти чи за вказаною Вами адресою до дверей Вашого будинку або офісу. Нова Пошта від 50 ₴ у поштомат — від 50 ₴ у відділення — від 50 ₴ кур'єром — від 85 ₴
- СамовивізЗдолбунівська 7
- Delivery
- Доставка через логістичну компаніюОптимізуйте витрати на доставку сонячних панелей! ☀️🚚 При замовленні понад 10 одиниць сонячних панелей ми допоможемо організувати перевезення через надійну логістичну службу. Це дозволяє значно зменшити транспортні витрати, забезпечуючи швидку та безпечну доставку товару. Ми підберемо оптимальний варіант перевезення, щоб ваша інвестиція в альтернативну енергетику була ще вигіднішою. Звертайтеся – подбаємо про все! 💡⚡
- Доставка кур'єром за адресою
- Доставка поштою
- СамовивізБезкоштовноМісто Київ . Здолбунівська 7
- Доставка логістичною компанієюОптимізуйте витрати на доставку сонячних панелей! ☀️🚚 При замовленні понад 10 одиниць сонячних панелей ми допоможемо організувати перевезення через надійну логістичну службу. Це дозволяє значно зменшити транспортні витрати, забезпечуючи швидку та безпечну доставку товару. Ми підберемо оптимальний варіант перевезення, щоб ваша інвестиція в альтернативну енергетику була ще вигіднішою. Звертайтеся – подбаємо про все! 💡⚡
Способи оплати
- Пром-оплатаМожлива оплата пром оплата на деякі різновиди товару
- Післяплата
- Оплата на рахунокФізична особа-підприємець Кріков Едуард Олександрович П/р UA423052990000026004016008095 Банк ПАТ КБ "ПриватБанк", МФО 305299, рахунок: 26004016008095 РНОКПП: 3040812890
- Готівкою
- Оплата за реквізитамиФізична особа-підприємець Кріков Едуард Олександрович П/р UA423052990000026004016008095 Банк ПАТ КБ "ПриватБанк", МФО 305299, рахунок: 26004016008095 РНОКПП: 3040812890
- Післяплата
- Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
Гарантія:
Безплатна гарантія на сонячні товари від 1 до 10 років залежно від товару.
Для товарів сонячної енергетики має бути:
1. Наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є істотним ;
2. Забезпечений гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату
3. Цілісність комплекту
У разі гарантійних поломок — клієнту потрібно звернутися за номером особистого менеджера: +380679488430 для оформлення гарантійного випадку.
Товар вирушає на сервісний центр. У період ремонту — компанія надає на все обладнання своє, для того щоб клієнт зміг отримувати потрібні функції, якщо це гарантійний випадок.
Для товарів сонячної енергетики має бути:
1. Наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є істотним ;
2. Забезпечений гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату
3. Цілісність комплекту
У разі гарантійних поломок — клієнту потрібно звернутися за номером особистого менеджера: +380679488430 для оформлення гарантійного випадку.
Товар вирушає на сервісний центр. У період ремонту — компанія надає на все обладнання своє, для того щоб клієнт зміг отримувати потрібні функції, якщо це гарантійний випадок.